2006/01/27

Tired

I'm oh so tired...

Jag behöver lediga dagar emellanåt. Den här gången blev det inget av med det. Men förhoppningsvis blir det en utlandsresa i stället. I wish!

Jag tänker ha skoj i morgon. Tada! Det blir krogen med vänner. R har bytt bort sitt nattpass och M ska nog komma ner från byn. EL ska med, även om hon inte vet om det riktigt ännu... ;-) Vi ska inleda med lite spel i form av ”Buzz”. Ett makalöst roligt spel för Playstation. Musik är ämnet, än så länge, men sport, film och allmänbildning är på väg. En öl eller två till det och sedan ner på stadens gator! Det är synthkväll på Red Rock, och det låter som en ypperlig inledning på en strålande kväll. Eller hur?

En hel konkarong från jobbet ska också ut så det lär bli en del kändisar i alla fall. Nice.

Nä. Nu ska jag ner i tvättstugan. Sen är nog borrmaskinen laddad så att jag kan göra nya hål i köksluckorna. Har köpt nya handtag! Och så ska jag sätta upp en ny taklampa. Har varit i Birsta och fyndat.

1 comment:

Linus Brännström said...

Well, det är inte vår hamster men vi har passat den i ett par månader nu. Han är crazy.