2006/01/25

Dag

Jag är inte gjord för dagjobb. Det är ett krasst konstaterande. Jag fungerar inte som normala människor, uppenbarligen.

I dag har jag jobbat dag, extra. Ska göra det i morgon också. De enda fördelarna med att arbeta dag är att man har tid att göra normala aktiviteter med vänner. I dag har EL och jag varit på bio och dessutom ätit middag min absoluta favvorestaurang här i stan. Tapas på Saffran. Yammi!

Filmen var så där, men vi ser bara sådana där trevliga måbrafilmer tillsammans. Våldet och spänningen sparar jag till senare, till filmer med sambon.

Vad vi såg? Hm... Kevin Costner och Jennifer Aniston. Eh... Den heter... *googlar* ”Ryktet går”.

Förresten! Jag har fått ta del av Torgny Melins i dag! Heeela härliga albumet. På kassettband! Det är dansbandsmässigt det. Jag återkommer med en riktig recension framåt helgen. Ska bara ladda riktigt först.

Andra bloggar om: , ,

1 comment:

deeped said...

Din sambo - är han lite soffaktig? ;)

"och inreda med min sambo"

var tänker du ställa honom? I hörnet bredvid byrån? :D