2006/01/12

Ingen casual friday

I morgon är det begravning. Är det nåt jag ogillar så är det begravningar. Och är det nåt jag ränner runt på så är det just begravningar.

Just nu lyssnar jag på talbok. Stieg Larsson strålande ”Män som hatar kvinnor”. Jag är inne på skiva 10 av 16, lotsad genom storyn av Reine Brynolfsson. Jag njuter varenda sekund.

Rekommenderar å det varmaste.

//M

Passus. Superswede, ett lokalt band från stan med skivkontrakt, har ju blivit av med sin sångare. Han har valt att gå till Rednex. ”Cotton eye Joe” ni vet. *skakar på huvudet* Well... Eh... Well... Ibland begriper jag ingenting.

Andra bloggar om: , ,

1 comment:

Unknown said...

Hoppas att det inte blir en jobbig begravning. Visst,en begravning i sig är jobbig men det finns ju ändå såna som blir "lättare", "finare", "mer skonsamma" på grund av sitt utformande...

Jag tänker en himla massa på dig fast att jag inte så flitigt svarar på mejl...