2009/01/28

Yippey!

Oj så trevligt det kan vara ändå att vara vaken tidigt på morgnarna! Nu har jag lyckats få hem biljetter till Tina Turner! Kanonkul!

Men, än en gång, varför måste vissa konsertbiljetter vara så satans dyra? Billigaste till detta evenemang kostar 635 och då får du skitplatser. Nästa steg upp är 805. Fortfarande skitplatser. Jag valde mittemellan bra och dåligt och hamnar på 1005, men för att få riktigt bra placering måste du hosta upp endera 1255 eller 1755. Det är lite väl dyrt om du frågar mig.

Okej, är det den största idolen i livet skulle jag lätt betala 1755. Men om det som nu är någon som det bara skulle vara väldigt trevligt att se så då backar jag...

Fast nu blev jag ju så där neggig igen! Skämmes! Jag är ju faktiskt otroligt glad!

19 april blir en rolig dag, det känner jag på mig.

3 comments:

Anonymous said...

Tina är kanonbra live! Såg henne på Ullevi när hon var här sist. Kanonbra!

Anonymous said...

Tina är kanonbra live! Såg henne på Ullevi när hon var här sist. Kanonbra!

Anonymous said...

Lyckades lägga in två comments. Jävla skitdator!