2009/01/23

Tidig frukost

Måste skynda på lite nu, ska åka till stan om 45 minuter. Måste ladda med en ordentlig frukost, utifall jag blir sittande på sjukhuset så där länge i dag också.

Vaknade av mig själv halv sex men låg och drog mig en stund. Jag har verkligen fått udda vanor den här veckan...

Hur som. Jag vill ha svar i dag. Hoppas verkligen på att få dem också. Helst vill jag att de säger ”brosk, det tar vi bort på måndag”. Så håll tummarna för det. Och jag hoppas också att ingen fler läkare höjer förbryllade ögonbryn. Gillar inte läkare som blir överraskade i tjänsten...

Så, god morgon och ha en trevlig dag!

2 comments:

Anna said...

Håller tummarna och hoppas att det inte är för sent...

Anonymous said...

Så länge inte läkarna ropar in sina kollegor för att komma och se på nåt som "de aldrig sett något liknande" så är det ju lugnt! ;)
Skämt å sido, hoppas det grå bra för dig!