2009/01/06

Ah well

Det känns som att året kommer att inledas med en förkylning, men det lär jag märka först på onsdag. Varför just onsdag? Jo, för då är jag ledig, och min lydiga kropp brukar se till att följa schemat när det gäller att bli sjuk. Fiffigt va?

Om jag klarar mig ska det städas och annonseras på de lediga dagarna. Måste ta itu med lyan i Sundsvall nu. Bara måste det. Måste. M-å-s-t-e.

Annars är det otäckt lugnt på jobbet. Det känns som att nåt kommer att hända snart. Troligen på onsdag. Varför just onsdag? Jo, för då är jag ledig, och de stora händelserna brukar liksom inträffa då. Eller inte alltid, men rätt ofta. 

Hm. Vad mer? Jo jag har läst ikapp en hel del oläst och log rätt mycket åt Håkans anagram. Mitt namn lämpar sig inte riktigt för den leken, men fortsätter natten att vara så här lugn kanske jag sätter mig ner med penna och papper.

No comments: