2007/07/03

You dog...

Som en skällande hund som druckit för mycket tjärsmakande whisky. Där har du min stämma för tillfället. Resterna av min krupp kommer till ytan och jag låter helt sjukt märklig när jag hostar. Läkare säger att det är omöjligt att jag har krupp. Jag är en vuxen människa. Sådana brukar växa ifrån sin krupp. De tar tillbaka det när jag kommer på besök. Tittar i stället intresserade och ber mig hosta en gång till.

Så nu låter jag dem vara. Klarar mig själv. Är ingen freakshow frivilligt...

Sitter i karantän i dag. Läser andras texter, korrar och försöker komma med glada tillrop. Ska styra upp hela planeringen men måste ställa in VPN och annat för att komma in i systemet. Har anropat högre makter för att få assistans.... Jag är ingen hacker. Uppenbarligen...

No comments: