2007/07/28

Oj....



Jag förstår verkligen hur det kom sig att prästerna i USA predikade om rock'n'roll som Djävulens musik... För herreminje så sexiga BRMC är på scenen. Det är suggestivt och intensivt och så fantastiskt bra. Jag går fortfarande på högvarv....

Inte blev det sämre av att se och höra Fagerstas finest lägga Jantelagen ljusår bakom sig. Uppkäftigt och tempofyllt, jag längtar efter kommande plattan.

Men Be good Tanyas... Jag gäspar bara jag tänker på dem. Hur kan man vara så totalt oengagerade om man tagit sig från Kanada till Östersund för att spela på festival? Vill de inte spela? Tycker de inte om musik? Varför kom de över huvud taget? Ett hej, en snabb blick ut mot publiken, sedan var det som om de stod i replokalen och harvade för sig själva, omedvetna om åskådarna.

Men Black rebel motorcycle club.... Jag vill ha mer... Måste få mer... Behöver mer...

Fotot har jag fått låna av Elo. Tack!

2 comments:

Fisso said...

Kul att det var så bra! Länge sen jag såg dom.

Mona said...

Å det var så makalöst bra... Jag går som på små moln fortfarande... ;-)