2007/07/25

Uppåttjack.

I morgon blir det Storsjöyran. The Pipettes, The Hives, Black rebel motorcycle club, Moneybrother. Massor av band.

Det får bli mitt uppåttjack. Känner mig som en beroende som måste få sin dos, skakig i benen och darrig på handen. Måste få. Måste ha. Kräver. Gör vad som helst för att uppnå det sköna ruset.

Är trött. Har försovit mig två dagar på rad nu, ovanligt för att vara jag.

Så lite avkoppling vore skönt. Alla har kanske inte samma inställning till avkoppling. Att springa mellan scener från sju på kvällen till halv tre på natten tre dagar på rad låter kanske en aning hektiskt. Men jag längtar efter morgondagen.

Tar med burken så får vi se om jag får till uppkopplingen. Har fortfarande inte fått kortet utbytt vilket gör att ethernetpluggen är kaputt. Har så varit i ett år... Supporten är inte alltid den bästa... Och support ska vi inte tala om en dag som denna då jag tjatat om att vår hemsida måste upp igen... För vilken gång i ordningen vete fan. Men det är en aning tröttsamt, det också.

Mä härrä guuuu en sån surknul jag var i dag då.... Jösses. I better shape up...

No comments: