2006/02/16

*snokar runt*

Jag pejlar av nätet varenda dag. Kan det möjligen vara så att det finns info nånstans om vilka artister som är på g till Gatufesten?

Det är liksom roligt om man kan få fram nyheterna innan det blir dags för pressmeddelanden och sånt från kontoret. Jag, och för all del de andra murvlarna på min arbetsplats, har lyckats förut. Alanis Morissettes kommande spelning skrev vi om långt innan generalen himself talade om att hon faktiskt skulle komma hit.

I år har de redan meddelat att herr John Fogerty blir dragplåster. Inget ont om honom, men det är väldigt tråkigt att han kommer tillbaka till Sundsvall så snart. Det känns fantasilöst. Trist. Tråkigt. Boooring... Och då tyckte jag om hans senaste konsert.

Jag räknar inte med några fler internationella namn på årets upplaga av Gatufesten, men ett koppel av svenska artister ska presenteras. Jag vill vara först med dem...

Nåt tips kanske?

Andra bloggar om:

No comments: