2006/02/12

Check it out

*nynnar på Komeda*

Jag och sambon har spanat in hus i dag. Varit på visning. Plockat vuxenpoints med stora händer.

Dessutom har vi varit på barndop där en del av barnen fått mig att seriöst överväga det där med sterilisering... En del barn är inte rara. Jag garanterar

Ja, huset ja. Det är inte stort, men rätt välplanerat. Det är ett tegelhus med 81 kvadrats boyta, och 81 kvadrats biarea (källare med garage och gillestuga och lite sånt). Hm... Men ändå vet jag inte. Vill vi ha det? Ska vi slå till? Vad ska vi göra?

Ja, inte vet jag. Jag vet att jag kan rekommendera ”Layer cake” och ”Million dollar baby”. Har sett på film minsann. Ja, och så ”40 year old virgin”. Ibland fungerar den pinsamma humorn även i mina smilgropar. Det är inte ofta, men det händer.

Over and out.


Andra bloggar om: , ,

2 comments:

Linus Brännström said...

40 year old virgin är ju faktiskt jävligt bra. Men typ varenda person jag snackat med tror att det är en svindålig komedi. Fördomsfullt.

Anonymous said...

40 year old virgin är väl ändå en svindålig komedi.
Och då tror jag inte ens.