2007/06/01

Bubbel

I går upplevde jag värsta migränattacken hittills. Låg i sängen i princip hela dygnet, borträknat de timmar jag befann mig på badrumsgolvet. Måste helt klart fixa piller så jag slipper skiten. Nä, jag gillar inte piller men ibland finns ingen annan utväg.

Svor högt av förvåning när buktalaren vann ”Talang 2007”. Märkligt hur folk röstar som...

Är glad över att AD landar i Sverige på måndag och att hon nästa måndag börjar sommarvicka hos oss. Det har gått några år sedan vi sågs, det är ju en bit till Australien, och jag längtar efter att få se in i hennes ögon igen. Det ska bli en trevlig sommar det här AD.

Samtidigt är jag i valet och kvalet. Åker till sthlm efter midsommar för att träffa folk. Måste bestämma mig för vad jag vill med min framtid.

Hm. Tja. Det var bubblet det.

1 comment:

Anonymous said...

usch för fjollträsk!!