2007/02/13

Längtan trängtan

Jag har inte tänkt på det förrän i går. Jag vill åka. Jag vill ner i år igen.

Jag har blivit biten av SRF-myggan. Norje i Blekinge. En lååång natts färd mot ljuvlig musik.

Jag surfade in i går och såg de nya banden. Inga stora om du frågar mig, men ändå. Finsk folkrockmusik, helt sjukt... Tuffa tjejer. Och så lite glamrock med Quiet Riot!

Tittade på bilderna i galleriet på hemsidan och plötsligt kände jag suget.

Stämmer det som Aftonbladet hävdar, att Aerosmith kommer, då finns inget som stoppar mig från att åka ner.

Annars har där inte varit mycket som får mig att jubla. Men det är som det brukar. Jag tänker så, men väl på plats hinner jag inte springa mellan alla scenerna ändå.

Tror jag ska ringa Storuman-pôjkan och Stuguthyrar-Anders redan i dag. Se till att allt är klart.

Andra bloggar om: , , ,

No comments: