2006/04/07

Du ska inte tro det bli sommar...

...jo. Gör det. Tro. För det blir sommar. Strunta i all snö som trillat ner de senaste dagarna. Den försvinner. När påsken är över kommer det mesta av snön att vara försvunnen. Jepp. Så är det serru.

Jag kommer att blogga mig till döds när jag får ta min bostad i besittning igen. Saknar min dator. Min airport. Min andra dator. Mina böcker. Min garderob. Min sääääng. Å... Det trodde jag aldrig, att jag skulle sakna den lilla ettan så enormt mycket.

Jag återkommer. Kommer inte att missköta min blogg på detta elaka vis någon fler gång. Förutsatt att det inte blir fler stambyten. Eller om jag nu inte åker på toklång semester. Då kan jag bli lite osynlig igen. Men annars. *håller handen över hjärtat* Lovar. Jag ska blogga mera framgent. Bara jag får återerövra ettan.

No comments: