2006/04/07

Oy!

Jag kom till och med ihåg att pinga! Jag är helt klart på bloggbättringsvägen!

Förresten. Var i Bräcke i går och handlade skivor på en elbutik som ska lägga ner. Det var skoj. Rota i gamla lådor med skivor som man trodde att man glömt bort. Köpte med mig ett par. En samlingskiva (Nej jag har inte blivit galen, men den passade perfekt i bilen på väg hem) med The Doors och så The Donnas debutalbum. Inget märkvärdigt visserligen, och oj så gammalt, men ändå.

Och så... Ja. Jag gjorde det. Jag köpte fyra julklappar. *hepp* Kan inte avslöja vad jag köpte, men det har i alla fall inget med el eller musik att göra. Mina bröder ska bli överraskade.

Min kollega som ska överge mig nu i maj smsade följande ord när julklappen kom på tal:

Sajko!

Hrm. Ja. Kanske lite.

9 comments:

Fisso said...

Va kul att du tog upp Fonzie Bohlin i bladet!!!
Hörde även att du fått tag i min bror, kul!!!
Tack!

crrly said...

Men The Doors är ju svinbra!!! :)

crrly said...

Men The Doors är ju svinbra!!! :)

crrly said...

Men The Doors är ju svinbra!!! :)

crrly said...

Men The Doors är ju svinbra!!! :)

crrly said...

Men The Doors är ju svinbra!!! :)

crrly said...

Japp. Så sant som det är sagt.! :) Hahaha. Nä, förlåt att jag tjatar... ;)

Anonymous said...

läste det du skrivit om fonzie och corroded - visst är det lustigt att de flesta där också kommer från ånge - vilket höjdarställe ;-)

Mona said...

*S* Crrly Crrly! Ja, Doors är bra.

Anonymous. Ja visst är det lite underligt! Ånge är uppenbarligen en bra inspirationskälla för musiker! Skoj är det i alla fall.