2006/04/24

Oj oj oj

Nu blir det spännande må jag lova. Om en liten, liten stund ska jag gå hem och då... Då. Då ska jag med lite tur inviga min alldeles sprillans, sprojlans nya toalettstol!

Ja! Det är sant! När jag gick ner på jobbet i dag så möttes jag i dörren av en liten gube i byggoverall som påstod att han skulle installera alla prylar, utom handfatet som är ute på felleverans nånstans i stan, i dag. Ja!

Kommer jag hem nu och det fortfarande är tomt kommer tidningen att ha nåt att toppa nyhetssidorna med i morgon... Monaihallen kommer att riva hela kåken om nåt inte stämmer. Jag garanterar.

Anyways. Fick en glad överraskning i dag. Måndag är tidningsfri dag vilket gör att min söndag blir ledig. Således bokades det in en dejt med damerna på lördag. Nu ska här göras stan...

Eventuellt bokar vi in en tittin på Red Rock där kollegan Niklas har releasefest för Superscis platta.

Ja! Det finns hopp om ett njutbart liv!

1 comment:

Unknown said...

*håller tummarna för att det som skulle finnas på plats verkligen också gjorde det*