2006/04/19

Röra

Jag vill ha mitt boende tillbaka. Jag orkar snart inte med denna ständiga röra. Det strular till och med till sig i mitt huvud. Jag slarvar bort saker, glömmer sånt jag borde komma ihåg. Alla rutiner är satta ur spel och det springer gubbar in och ut genom dörren från sju på morgonen.

Är det okej om jag får spel snart?

Jag överger stan för ett par dagar. Åh så jag ber om att det är klart när jag återkommer. (okej, jag vet att det är orealistiskt, men drömma får man faktiskt göra, så det så)

1 comment:

Fisso said...

Kan vara bra för kreativiteten att få spel ibland. Go nuts!!

Är det en klassisk vattenskada som orsakar detta kaos? Eller kanske bara ett litet mysigt stambyte.
Om så är fallet vet jag vad du tyvärr går igenom. Har genomlidigt båda två alternativen dom senaste åren