2007/09/06

Sucker

Jag som inte tänkte följa fler teveserier såg i går två avsnitt av ”Heroes”. Och my så jag fastnade. Måste införskaffa på dvd. Hata reklamavbrott... Det till och med kliar lite i fingrarna, ladda ner kanske? Men nä. Vill ha en box.

Var på bio med tre vänner. Vi bokade så klart biljetter till chickfilmen ”Underbar och älskad av alla”. In på bion, rätt salong, rätt platser. Snart insåg vi att det inte var rätt film. I stället blev det ”Simpsons”. Jag och R stannade kvar, de andra två letade reda på den andra salongen och såg den film som det var tänkt att vi skulle titta på. Jag ångrar inte att jag stannade kvar. Yeez så jag skrattade. Se ”Simpsons” om du inte redan gjort det.

Hur kunde det gå så fel då? Vi gick in på Bokia och köpte biljetter, killen i kassan önskade oss en trevlig kväll och vi travade i väg för att käka och prata. Senare uppdagades att vi fått biljetter till fredag, inte torsdag. Killen i kassan var med andra ord rätt dagvill...

No comments: