2007/09/11

Skrattattack

Okej. Det kanske är jag som den underliga och han som är normal, men jag skrattade som en tokig åt ett gäng av bilderna på hans sajt... Och de är inte tagna för att få folk att garva, jag intygar.

Kolla på bröllopsbilderna. Alltså. Att manipulera bilder har jag inte så mycket emot, men att lägga in brud och brudgum i träd, bilar, solglasögon, flaggor och allsköns föremål känns väldigt märkligt. Och titta på porträttet av det gamla paret, mannen i bar överkropp... Jag dööööör av skratt varje gång jag tittar. Tänk att komma hem till mormor och morfar och se den bilden på väggen över soffan i finrummet...

Jag undrar lite över vad tanken är bakom bilderna? Jag kan också manipulera bilder, men det innebär inte att jag gör allt som man kan bara för att jag kan det. Jag säger inte att alla hans bilder är på det viset, det finns vackra exempel också, men de där övermanipulerade bilderna blir bara för mycket... Sorry.

No comments: