2006/06/27

ringeling

Jag har köpt ny nalle.

Har laddat in min favoritringsignal. Lyssna själv till mästerverket... ;-)

Jag är barnsligt förtjust i teknikprylar. Vill ha, vill ha och vill ha. Vet inte var det draget i mig kommer ifrån men det är bara att försöka göra det bästa av saken, vilket jag gör genom att försöka hejda mig... Jag har tittat på telefoner ett tag till och med den här gången. Jämfört och tittat i olika butiker. I går när jag var och tittade igen så gick jag till och med ut och funderade över inköpet en stund. Visserligen bara nån minut eller så, men ändå...

I dag var jag dessutom in och hämtade bilder som jag framkallat. Ja. FILMRULLAR.
Tre styckna minsann. En från fjolårets Sweden rock. En från trettioårsfesten (en kamera som gick sönder men jag framkallade rullen ändå, det var tio bilder som gick att rädda). Och en från årets Sweden rock. Jag fick många goda skratt när jag bläddrade igenom kopiorna... Oh my... Lars'n är helt otrolig han...

Nu har jag gått av mitt pass. Ska vila några dagar, genom att åka och snickra och måla och tapetsera hos mormor i paradiset. Mental uppladdning i alla fall inför kommande arbetsvecka som innefattar Gatufesten. Det lär bli ”töfft” det som de säger i ”Sönsvall”.
//M

No comments: