2006/03/11

Mama I'm coming home...

Helvete heller. Det blir ingen hemgång. Jag trodde knappt att jag skulle komma norrut i går. Nära tolv timmar på tåg kan driva en till vansinne. Lovar.

Nu ska jag dessutom, trött och grinig som jag är, gå på 40-årskalas. Ett överraskningsparty. Well. Jag kanske får roligare än vad det känns som just nu.

Kursen var bra. Mycket bra. Självklart fanns det en del tråkigheter, men övervägande delen var en positiv upplevelse. Men, jag kommer nog inte att söka fler kurser i Kalmar. Jag pallar inte dessa långa tågresor.

Melodifestivalen. Ja. Jag har bara snabblyssnat här.

Mycket starka namn, men det finns bara ett som är värt att minnas i kväll. *slår på stora trumman* Carola. Helst av allt vill jag att hon åker ut, men hennes röst och låt håller långt i sådana här sammanhang. (Men hornen som sticker fram säger att Bodies Without Organs dansar ut henne i finalen) Låten är trist trots allt... Lite Tomas Ledin...

Over and out.

Andra bloggar om:

2 comments:

Anonymous said...

Själv är jag ju ingen älskare av Carola, men guld i strupen har hon ju.
Glömmer du "pinga"????

crrly said...

Hehe. Jag var också på 40-års-surprise party igår! Var det samma?! ;-)