2006/03/20

Long time...

Oj oj. Time flies när man åker runt på kurser landet runt. Jag har farit och flaxat och kuskat och tja... Då blir det inga uppdateringar på bloggen minsann. Men en av mina vänner säger bestämt att ”Bloggar är överskattade” så det kanske inte är så farligt. ;-)

Ja. Jag tänker inte säga så mycket om Carola. Hatar det faktum att svenskarna är så betuttade i henne, men det är inte mycket mer att göra åt den saken. Fast jag kommer att rösta enbart på finska Lordi. Så det så.

I övrigt då? Ja, min lägenhet är att klassa som en säkerhetsrisk för tillfället. Det är stambyte på gång och allt är en enda stor röra. Dessutom springer det byggare in och ut från sju på morgonen, så för en kvällsarbetare är det bara att fly. Lovar. Det är ingen lek. Det gör också att mitt bloggande hamnar på efterkälken. Har mina nödvändigaste attiraljer nedpackade i resväskan och flyttar runt bland släkt och vänner för att över huvud taget få sova, och det där med dator och uppkoppling på underliga platser har inte utretts riktigt än... Men vem vet? Det är minst sju veckor till av detta hattande så jag kanske hinner med den biten också.

Well. That's that.

Over and out.

(Skrattar hysteriskt åt att jag faktiskt loggade in på min gamla blogg och skrev detta inlägg... Sååå länge sedan var det ju inte jag bloggade ju...)

1 comment:

Fisso said...

Go LORDI go!!!!!