2006/12/26

So it's over

It's over for now.

Julen kom och försvann i en grisblink. Jag hängde inte med för fem öre.

Men jag hade trevligt under den korta stund som julen varade.

Lördag och julafton tillbringades med mamma och pappa och bröderna. Ett gästspel hos svärmor hann jag också med.

Juldagen ner till stan igen. Förfest i hamnen, sedan Aveny. Ensam tjej i sällskapet sedan väninnan hoppat av. Igen. Förvånas inte längre, orkar inte heller bry mig särskilt mycket. Det blev dans, skratt, samtal och tja. Det var en trevlig afton.

Annandagen. Film på teve. Fanny och Alexander avbröts för Göta kanal. Sedan lämnades jag ensam med min klapp. Boxen som jag trånat efter ett tag. Carrie har underhållit mig från Manhattan under kvällen.

Det var snabbresumén. Den snabba resumén av den snabba helgen.

No comments: