2006/12/15

Pump up the volume

Julmusiken flödar. Insåg att jag har närmare 300 spår julmusik i min dator. Jag behöver knappast fylla på med fler... ;-)

*funderar* Tro om nån av damerna hinner läsa här innan de dyker upp? Neeej, inte då. Tänkte bara skvallra om att lilla lägenheten just nu ser ut som ett enda stort garnnystan. Har slagit in fyndklapparna som jag hittade på vägen hem från klippningen, fäst cirkus femtio meter klappsnöre på vart och ett. I andra änden har jag satt fast fina namnlappar så nu är det bara för vännerna att nysta sig fram till tidernas snyggaste klappar. *skrattar för mig själv* Herregud så fula pryttlar man kan hitta...

Nåväl. De där småklapparna är ju inte huvudsaken. Vi ska byta andra klappar med varandra. Inte dyrare än en femtiolapp, men det är ju inte priset som är det viktiga. Huvudsaken är att vi har trevligt.

Har plockat fram två olika glöggsorter. Två till är på ingång. Jag har köpt en flaska jag inte provat tidigare. Dufvenkrooks vaniljglögg. Det låter intressant. Får rapportera om hur den smakar senare.

Ha en underbar kväll!

No comments: