2006/11/24

Buzz

Jag har haft en massa skoj saker för mig! Träffat människor (ja rara A, det var kanonkul att änteligen träffas), spelat spel i Sthlm med U&M och urgulliga ungen (ja, även jag gillar snälla ungar som är så snälla som den här ungen), promenixat i storstan och handlat pärlor på Pärlshoppen (sicket paradis!), och en massa annat. Ja, så har jag ju jobbat också.

Men det slutar inte här. I morgon åker jag söderöver ännu en gång, denna resa blir med mor och far till Kolmården. Jag ska få träffa vargarna! *lycklig som en snäll unge i Sthlm*



Vi lovar att det är en mäktig känsla att få möta vargarna på riktigt nära håll! Nu har du möjlighet att umgås med och vara nära dessa fascinerande djur i deras hägn en hel timme. Djurskötaren finns förstås med för att berätta om vargarna och svara på dina frågor.


Vargarna vill gärna hälsa och deras tassar är inte alltid nytvättade. Ta därför på dig oömma kläder, undvik skinn och mocka. Eftersom de är nyfikna på allt som "hänger och dinglar" är det bäst att lämna stora örhängen, långa halsband och liknande hemma. Göm snoddar och annat som hänger ut från kläderna.


Glöm inte att ta med dig kameran!

Minimiålder 15 år. Max 15 personer per grupp.




(Det här ovan är ett utdrag från www.kolmarden.se)

Jag ska minsann tala om för er hur det hela förlöpte. Om jag kommer hem. Kanske jag stannar och blir djurskötare...

1 comment:

Unknown said...

Håller tummarna för att vargupplevelsen var precis så spännande, underbar och vacker som du trott!!!

Kram!