2006/07/29

Final

Nu är det nedräkning. En kväll kvar. Jag är superdupertrött men rätt nöjd ändå. Jag hinner inte se allt jag vill, men det jag ser är bra. Cardigans var kanon, Dropkick murphys också. Jamie Cullum överraskade och Hello Saferide var njutbar. Ja... Det finns en massa att rabbla. Men det tar jag på hemmaplan.

Solen lyser. Det regnar överallt, men vi har klarat oss bra. Ett par skurar bara. Hoppas det håller i sig.

I kväll: Håkan Hellström, Atomic Swing, I'm from Barcelona, Sonora universal, Veronica Maggio, Ossler, Setherial, Starsailor, Thåström, Nullskattesnylterne... Jag tror jag hinner allt i kväll... *harkel*

1 comment:

Anonymous said...

Yrat klart?


Atomic Swing, det är ju mina hemtrakter det.
Såg förresten Håkan Hellström och Thåström för några veckor sedan!

Det är så här jag "kontaktar" mig med ytterligare ett nytt datorsystem. Är alltså på plats nu!/Chris