2007/12/05

Morbid angel

Hm. Det var då väldans vad mycket död det var här då helt plötsligt. Oroväckande? Mnjao. Kanske det kanske.

Men, killen som jag skrev om i tidigare inlägg, skulle faktiskt ligga risigt till om han var mitt ex. Jag skulle nog, rent känslomässigt, inte kunna döda någon om det inte var i självförsvar.

Och det förrförra inlägget kom sig av en direkt fråga när jag såg på ”Motorjournalen” på Kanal 9. Jag har googlat. Och förklaringen verkar vara sådan att om man inte stängt dörren riktigt så riskerar man att sugas ut av lufttrycket om dörren åker upp... Eller nåt sånt. Jag gillade dock epitetet ”flickfångardörrar” bättre... Lite mer positivt, om man nu inte tänker sig att kidnappa flickor mot deras vilja.

Mnjao. Jag är nog lite för trött för det här trots allt.

No comments: