2007/11/12

Äh va fan...

Jag är nu officiellt en FB-junkie...

4 comments:

Anonymous said...

hi hi!!

Jag var först att skriva on the Wall!!

maria

Unknown said...

Nämen Mona då!!! Jag som trodde du skulle kunna stå emot... :)

Mona said...

Ja... Vad ska jag säga... Jag trodde nog att det skulle gå att stå emot, men icke. Jag tycker inte om att stå vid sidan av samtalet, att inte hänga med i diskussionen.

Men vet du Anna, det är nästan lite väl jobbigt med FB... Jag har fått en triljard mejl sedan i går då jag gick med. Hoppas att det lugnar ner sig med tiden annars vet jag inte om jag har tid.

Unknown said...

Då finns det kanske räddning i sikte för dig då? :) Ja, att du tröttnar pga tidsbrist. Tänk vad mycket tid du istället skulle kunna ägna åt pärlande, promenerande eller välbehövligt sovande! Eller bloggande! :)