2006/08/27

Joråvars

Det var trevligt. Mycket till och med. Aktiva Rache har till och med fixat en mejlinglista så att vi ska kunna ropa till om vi vill ha mer trevligheter för oss och vill ha sällis. ;-) Skoj.

Träffade Ugglan som upplyste om att han hittat min blogg, men inte har han gjort sin stämma hörd här inte... Fegis... Han hotar mig med att han bara kan vara tillsammans med tjejer på jobbet, vilket gör att pressen på mig är oerhörd. Jag måste med andra ord kirra in en tösabit som kan vara lämplig för honom för att kunna locka honom tillbaka... Eller nåt sånt... Nån som har några lämpliga att tillgå? (Jag skämtar bara... Lovar. Fast tips är ju alltid bra... ;o)

Ska sova. Måste klura ut en krönika som inte blir för tungskriven i morgon. Har en del skivor att lyssna på, funderar på om det är läge för en demoversion men vet inte. Har massor av band på myspace att skriva om också, men jag känner att jag måste lyssna lite mer och ännu mer aktivt för att göra dem rättvisa.

Men hä lös sä allti.
/M

1 comment:

Mona said...

Ugglan. Trodde att ditt problem var andras tungor snarare än din egen... Eller så är det jag som talar med kluven tunga... ;-P