2008/04/01

Countdown

Fast inte till extinction i alla fall. Bara till nytt jobb i stora staden. Ja, jäsiken... Jag har inte riktigt tänkt på att det är dags snart, men det är ju inte ens två veckor kvar. Jag har inte tänkt på vad jag ska ha med mig, hur jag ska ta mig ner med stora förstapackningen... Inget sånt. Jag har bara varit nöjd över att boendet är löst och att det kommer att bli en skön vår och sommar...

I dag slog dock blixten ner när jag insåg att jag inte ska gå på nästa redaktionsmöte. Jag är ju inte på Dagbladet den 15:e! Mäh... Märkligt, minst sagt.

Jag är dock inte nervös. Ärligt. Bara förväntansfull.

1 comment:

Unknown said...

Jag ær också førvæntansfull! Ja, før din skull. :)

(Och jo, jag befinner mig just nu i Danmark och har feliga bokstæver på tangengtbordet...)

Hærom dagen åt jag en Magnum Mayan Mystic och den gillade jag!