2008/04/17

Glada jag

I morse, och då pratar vi tidigt, vaknade jag av att jag skrattade. Högt. Gapskratt som bubblade hela vägen från magen på det där sättet som gör en alldeles varm inombords. Mycket märkligt.

Men det speglar väl på något vis hur jag mår. Jag är så förbannat glad! Strålande. Makalöst. Sprittande. Fantastiskt.

De här dagarna har varit fullmatade. Jag har tagit in så många nya intryck. Försöker att avprogrammera lilla Bladet för att kunna ta in stora Bladet. Det är rätt stora skillnader om man säger som så. På måndag går jag på första passet. Första passet med nya arbetskamrater, i nya lokaler, med nya regler.

Jag är redo.

4 comments:

Unknown said...

Vilket härligt första bloginlägg att läsa en fredagsmorgon! :)

Jag gläds med dig!

Kram!

Anonymous said...

Kanon att det är så roligt. Bara o köra på måndag..Full fart!

Anonymous said...

GLAD jag blir för din skull! Jättejätteglad!! :-)) Kramar!

Mona said...

Tack alla! Och jag kan meddela att första passet gick över förväntan! Men jag är ju redigerarproffs! ;-)